FAQ
- Zastanawiasz się czy dasz radę?
Pewnie. Dystanse dzienne nie są wyśrubowane, podróżujemy pod drogach asfaltowych, czasem, zwłaszcza w Rumunii, zdarzają się gorsze nawierzchnie. Prędkość podróżną staramy się dostosować do „najostrożniejszych” w grupie. Niektóre drogi i zakręty wymagające większych umiejętności pokonujemy po prostu wolniej. - Nigdy nie jeździłeś w grupie?
Jazda z grupie zapewnia większe bezpieczeństwo podróży. Musisz tylko stosować się do poleceń i znaków przewodnika oraz zachowywać odpowiedni szyk i dystans. Wszystkie reguły podróżowania w grupie otrzymasz na maila przed wyjazdem. Porozmawiamy też o tym w trakcie pierwszego spotkania organizacyjnego. - Czy muszę trzymać się grupy?
Oczywiście, że nie. Każdy z Was otrzyma namiar na miejsce docelowe i zakładany przebieg trasy na dany dzień w linkach przesłanych rano w dniu wyjazdu na Wasz telefon. W dwóch formatach – gpx oraz google maps. Jeśli zechcesz zatrzymać się gdzieś na dłużej, zrobić więcej zdjęć, zakosztować lokalnych specjałów (niealkoholowych;), czy też skrócić;) trasę, chętnie spotkamy się z Tobą u celu danego odcinka dziennego. - Co muszę ze sobą zabrać?
Obowiązkowo prawo jazdy kategorii właściwej do prowadzenia danego motocykla, paszport lub dowód osobisty, ubezpieczenie motocykla (z odpowiednio bogatym assistance), kartę EKUZ i pozytywne nastawienie. Wykaz pozostałego niezbędnego wyposażenia otrzymasz od nas w postaci check listy z odpowiednim wyprzedzeniem. - Ile dodatkowej gotówki muszę zabrać?
To oczywiście zależy od Twojego apetytu. Pamiętaj, że za litr paliwa poza granicami Polski musisz zapłacić zazwyczaj ponad 2 Euro, więc mimo naszego pozytywnego nastawienia do ekodrivingu, przygotuj odpowiednio dużą ilość gotówki na paliwo. Informacje o konieczności zakupu winiet otrzymasz od nas wraz z informacją gdzie i jak można je zakupić lub znajdziesz je w zakładce informacje. Płatne przełęcze, mosty, czy tunele to zazwyczaj koszt 10-15 Euro jednostkowo. Reszta zależy od Twojego apetytu na życie;) Informację o tym, czego nie obejmuje koszt wyprawy znajdziesz w opisie każdej z destynacji. - Jak wygląda rezerwacja?
Prześlij do nas maila, zadzwoń lub napisz sms. Skontaktujemy się z Tobą, porozmawiamy o planowanej wyprawie, Twoim doświadczeniu, maszynie, na której podróżujesz i Twoich wątpliwościach. Po dokonaniu rezerwacji będziemy oczekiwać wpłaty 30% przedpłaty w terminie 3 dni od daty potwierdzenia przez nas rezerwacji. Rachunek do wpłaty otrzymasz wraz z potwierdzeniem rezerwacji i formularzem informacyjnym oraz klauzulą RODO. Po dokonaniu przedpłaty prześlemy Ci umowę. Wpłata pozostałych 70% ceny imprezy musi nastąpić najpóźniej na 35 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. - Czy mogę zrezygnować z udziału w imprezie?
Tak, najpóźniej do momentu wpłaty całości ceny imprezy. Wówczas stracisz wpłaconą wcześniej przedpłatę w wysokości 30% ceny imprezy. - Czy organizator może odwołać imprezę?
Tak, w przypadku zgłoszenia się mniej niż 5 uczestników (motocykli), impreza może zostać odwołana najpóźniej na 40 dni przed terminem jej rozpoczęcia. Wówczas zwracamy całość uiszczonych przez Ciebie przedpłat.